I am a Freelancer

ہاں ، میں ایک فری لانس ہوں ، ہاں میں گھر سے کام کرتا ہوں ، ہاں میں پیسہ کمانے کے لیے سخت محنت کرتا ہوں لیکن کچھ لوگ غیر ضروری کام مانگتے ہیں ، کچھ لوگ مفت کورس مانگتے ہیں ، کچھ لوگ مفت چیزیں مانگتے ہیں۔

میں ایک فری لانس ہوں لیکن اس کا یہ مطلب نہیں کہ میں مفت میں کام کروں گا۔ میرے پاس آپ کی طرح بل ہیں۔ میں بھاری کرایہ ادا کرتا ہوں ، میں انٹرنیٹ کے لیے ادائیگی کرتا ہوں ، میں موضوعات کے لیے ادائیگی کرتا ہوں۔ پلگ ان ، ڈیزائن ماڈیولز اور ہوسٹنگ فیس۔ میں اپنے مددگار ہاتھوں کو بھی ادا کرتا ہوں جو وقت پر کام کرنے میں میری مدد کرتے ہیں۔

پھر بھی ، کچھ لوگوں کا خیال ہے کہ فری لانس کا مطلب ہے مفت کام۔ وہ نظر انداز کرتے ہیں کہ ہم (فری لانسرز) دن میں 16 گھنٹے سے زیادہ محنت کرکے اپنی زندگی گزارتے ہیں۔ ہر پروجیکٹ چھوٹا ہے یا بڑا۔ ہم تمام پروجیکٹ اسی خلوص کے ساتھ کرتے ہیں۔ ہم ہر قسم کے گاہکوں کے ساتھ یکساں سلوک کرتے ہیں۔ ہم گاہکوں کے درمیان کبھی امتیازی سلوک نہیں کرتے۔ کچھ کلائنٹ ایک ویب پروجیکٹ کے لیے $ 200 ادا کرتے ہیں۔ کچھ صرف $ 100 ادا کرتے ہیں۔ ہم کام کے معیار پر کبھی سمجھوتہ نہیں کرتے۔

میں یہ مضمون اس لیے لکھ رہا ہوں کہ میں ایسے لوگوں سے تنگ آچکا ہوں۔ میں نے بہت سی مفت قسم کی چیزیں بنائی ہیں۔

جب مجھے کوئی ویب سائٹ جاب ملتی ہے تو مجھے ہوسٹنگ ، تھیم فائلز (کلائنٹس کی ڈیمانڈ پر) ، ڈیزائن ورک (لوگو وغیرہ کے لیے) پر پیسہ خرچ کرنا پڑتا ہے۔ میں ورک فلو بنانے میں وقت گزارتا ہوں ، ڈیزائن کے بارے میں سوچتا ہوں اور کام کو انجام دینے کا بہترین طریقہ۔ میں پروجیکٹ پر کام کرنے میں وقت گزارتا ہوں۔ کبھی کبھی میں نیند کی راتیں گزارتا ہوں۔

منافع کا مارجن 50٪ سے کم ہے۔ کچھ گاہک اچھی ادائیگی کرتے ہیں۔ کچھ چھوٹ مانگتے ہیں ، مجموعی طور پر دن بہ دن پیسہ کمانا مشکل ہوتا جارہا ہے۔

(Visited 12 times, 1 visits today)

Leave A Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *